Syksy 2023

Roihuvuoren Eläkkeensaajat ry.

Syksyn 2023 ohjelma

Kokoontumiset Roihuvuoren kirkon seurakuntasalissa, osoite Tulisuontie 2 klo 13.30 alkaen kahvilla, ellei muuta aikaa tai paikkaa ilmoiteta.

PvmKuukausi/kloTapahtuma
 Syyskuu
 4.9. Tervetuloa syyskauden avaukseen. Ohjelmassa viikkotapaamisten aiheet, syyskauden teatterit ja vierailut sekä Umpimähkästä päättäminen
11.9. Kehittämispäällikkö Anniina Lavikainen, Kuuloliitto ry.:" Ikäihmisten kuulonhuolto"
18.9. Luennoitsija Suvi Taussi: ”Edunvalvontavaltuutus tutuksi”
25.9. Kaupunkiympäristölautakunnan jäsen, kaupunginvaltuutettu Eveliina Heinäluoma: ”Herttoniemen ja Itäkeskuksen metroalueiden uusiminen”
 Lokakuu
2.10. Taiteilija Seppo Hovi: ”Musiikkia ja tarinaa menneiltä ajoilta”
9.10. Hallituksen puheenjohtaja Marjatta Kuusela, Helsingin Sydänyhdistys ry.: ”Voinko itse vaikuttaa sydänterveyteeni?”

16.10.

Elinkeinoasiainpäällikkö Lauri Muranen, SAK: ”Onko energiakriisi peruttu? Tuleeko Suomesta puhtaan energian suurvalta?”
23.10. Toimittaja Rauli Virtanen: "Minun tarinani"
30.10. Johtaja Sanna Vesikansa, Mieli ry.: ”Mieli ry kriisiauttajana”
 Marraskuu
 6.11.